A webáruház cookie-kat használ, az oldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát. Rendben
Termékek Menü

TOP 10 edzőtermi kiegészítő

TOP 10 edzőtermi kiegészítő

Van hogy elég egy jó edzőcipő, friss levegő, sportpálya és a motivációd egy jó edzéshez, de előfordulhat, hogy ennél többre van szükséged. nézzük mik azok a kiegészítők, melyek hasznosak lehetnek és érdemes magaddal vinned az edzőterembe!

1.Törölköző


Mindenképp legyen nálad egy közepes méretű törölköző, ami jól jön edzés közben és utána is. Vásárláskor figyelj rá, hogy jó minőségű, lehetőleg pamut, esetleg bambusz törölközőt válassz, melyek amellett, hogy hosszú élettartamúak, rendkívül jó nedvszívó képességgel rendelkeznek.


2. Fülhallgató


Jobban megy az edzés ha a kedvenc zenéidet hallgatod közben. Állítsd össze a saját edző-mixedet a kedvenceiddel, és válassz egy jó sport fülhallgatót, lehetőség szerint vízállót, hogy akár úszás közben is használhasd!


3. Shaker


Ha fehérjeturmix-szal vagy más itallal szeretnéd növelni az edzésed hatékonyságát, esetleg csak az elvesztett vízmennyiséget szeretnéd pótolni a mozgás során, jó szolgálatot tehet egy megfelelő méretű vizes palack, vagy shaker.

Találsz olyan shakert is, ami külön kis rekesszel rendelkezik, ahol a vitaminokat is tárolhatod.


4. Futóöv


Itt a jó idő, és egyre többen választják a futópad helyett a szabadtéri pályákat. Hosszabb táv esetén érdemes figyelned a folyadék utánpótlásra is. Erre jó megoldás lehet egy futóöv, ami az övtáska funkció mellett, arra is jó, hogy két kisebb üveg vizet magaddal vihess.


5. Láb / karsúly


Ha szeretnél egy kicsit növelni a megszokott edzésed intenzitásán, viselj kar- vagy lábsúlyt. Így sokkal hatékonyabbak lesznek a megszokott gyakorlataid is, és talán kényelmesebbek is mint a kézisúlyzókkal való edzés. Kezdő edzőterembe járóknak, akik még csak barátkoznak a súlyokkal, kifejezetten ajánlott!


6. Telefontartó karra


Alapvetően azt gondolhatnánk, hogy semmi szükség a mobilunkra edzés közben, legalább ennyi időre érdemes lenne elszakadnunk tőle. Előfordulhat azonban, hogy ezen szeretnénk nézni az időt, zenét hallgatni, vagy valamilyen edzést segítő applikációt használni.

Ilyenkor jól jöhet egy mobiltartó karpánt, ami nem zavar a mozgásban, és megvédi a telefonod az esetleges sérülésektől.


7. Zokni


Miért kell ezt külön leírni egy ilyen listában?! Hát természetes, hogy zokniban edzek… Gondolhatod most teljesen jogosan. :) Azonban nem mindegy milyen zoknit választasz az edzéshez! A karácsonyra kapott rénszarvasos zokni helyett érdemes egy kifejezetten sportoláshoz készült zoknit választanod, ami megerősített orr- és sarok-résszel rendelkezik és nedvszívó, légáteresztő anyagból készült. 


8. Hajgumi


A női olvasók most minden bizonnyal egyetértően mosolyognak, mert tudják, hogy hajgumiból képtelenség eleget vásárolni. :) Érdemes néhány darabot tartalékképp a sporttáskádban tartanod, hisz kevés zavaróbb dolog van, az edzés közben arcodba lógó tincseknél.


9. Táska


Ahhoz, hogy minden szükséges kiegészítőt magaddal vihess, szükséged lesz egy megfelelő méretű, strapabíró sporttáskára! Vásárlás előtt figyelj rá, hogy jó elosztású táskát válassz, több kisebb rekesszel, ami segít, hogy átláthatón tudj pakolni.


10. Proteinszelet


Egy intenzív edzés után megérdemelsz egy kis kényeztetést. :) Ilyen esetekre tarts magadnál egy proteinszeletet, ami amellett, hogy feltölt energiával még finom is!